مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 19:152021-10-27سياسي

وقتی عده ای استاندار جدید را نیامده با نفت آتش می زنند!


به نظر می رسد که برخی ها دستشان به هر طریقی از منابع و منافع دولتی با آمدن استاندار جدید کوتاه می شود،در تلاشند تا استاندار جدید گیلان را نیامده با ماجرایی نفتی به آتش بکشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، طی روزهای اخیر، خبری مبنی بر استخدام 60 نماینده سابق به گوش رسید که نکته حائز اهمیت در آن قرار گرفتن نام اسدالله عباسی، استاندار جدید گیلان به عنوان یکی از آن نمایندگان بود.

در پی جوسازی های ایجادشده و تشدید آن در فضای مجازی و همچنین دامن زدن برخی ها به این موضوع که استاندار جدید گیلان نیز جز آن 60 نماینده مجلس بوده، لازم شد تا ابعاد این موضوع موردبررسی قرار بگیرد.

مشغول کردن افکار عمومی به ویژه گیلانیان به اخبار کذب و جهت دار در خصوص انتساب عباسی به عنوان یکی از آن نمایندگان منتفع شده از خدمات استخدامی وزارت نفت در دوران زنگنه به نظر می رسد نوعی تخریب کردن و ترور شخصیت استاندار جدید و بومی گیلان توسط برخی ها باشد.

بنا بر سوابق موجود، اسدالله عباسی، عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه پیام نور تهران بوده و حضور وی در موسسه مطالعات بین المللی انرژی همکاری علمی و پژوهشی به صورت مأمور و به مدت یک سال و با دریافت حقوق از مبدأ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی عده ای استاندار جدید را نیامده با نفت آتش می زنند!

وقتی عده ای استاندار جدید را نیامده با نفت آتش می زنند!