مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 19:002021-10-27بين الملل

بحرین سفیر لبنان در منامه را احضار کرد


وزارت خارجه بحرین، سفیر لبنان در منامه را فراخواند و یادداشت اعتراضی خود به اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان در محکومیت تجاوزات سعودی علیه یمن را تسلیم او کرد.

- وزارت خارجه بحرین، سفیر لبنان در منامه را فراخواند و یادداشت اعتراضی خود به اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان در محکومیت تجاوزات سعودی علیه یمن را تسلیم او کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکای نیوز، وزارت خارجه بحرین روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که برای ابلاغ اعتراض رسمی خود به اظهارات جنجالی جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان علیه ائتلاف عربی علیه یمن و مواضع قرداحی در حمایت از یمنی ها، سفیر لبنان در منامه را فراخواند.

وزارت خارجه عربستان هم با صدور بیانیه ای در واکنش به اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره ریاض و کشورهای هم پیمان علیه یمن ابراز تأسف کرده و اعلام کرد: این نشان دهنده تعصب او نسبت به حوثی ها (انصارالله) است .

وزارت خارجه عربستان تأکید کرد که چنین اظهاراتی با ساده ترین قواعد سیاست در تضاد است و هیچ گونه سنخیتی با روابط تاریخی دو کشور ندارد.

جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان دوشنبه هفته جاری با شرکت در برنامه پارلمان ملت شبکه تلویزیونی الجزیره، حمله ائتلاف سعودی به یمن را محکوم کرد که این موضوع واکنش اعضای شورای همکاری خلیج فارس از جمله ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین سفیر لبنان در منامه را احضار کرد

بحرین سفیر لبنان در منامه را احضار کرد