مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-27اقتصادي

عرضه سوخت یارانه ای در 10 جایگاه همدان


در حال حاضر در 10 جایگاه سوخت همدان، سوخت گیری یارانه ای انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شامگاه امروز علیرضا قاسمی فرزاد در حاشیه استاندار بازدید میدانی از جایگاه های سوخت از سوختگیری در 10 جایگاه استان با نرخ یارانه ای خبر داد و اظهار کرد: شهروندان اگر ضروری نیست، سوختگیری را به زمان دیگری موکول کنید و سهمیه های کارت سوخت نیز به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در روند بازدید از چگونگی وضع جایگاه های عرضه سوخت، شاهد شرایط مساعد و روان سوخت گیری بودیم و بازگشت به روند طبیعی عرضه سوخت در حال انجام است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اختلال به وجود آمده بر روی تک تک نازل ها ایجاد شده و باید با اعمال تغییرات نرم افزاری، هر یک از نازل ها، دوباره برنامه ریزی شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان نیز از راه اندازی آفلاین 78 جایگاه از 96 جایگاه عرضه سوخت مایع با نرخ آزاد و راه اندازی آنلاین 10 جایگاه در مرکز استان و شهرستان ها با عرضه بنزین یارانه ای به قیمت مصوب (یک هزار و 500 تومان) در این جایگاه ها خبر داد.

امین روستایی با اشاره به بازگشت آرامش به جایگاه های عرضه سوخت مایع اظهار امیدواری کرد: با نصب نرم افزار جدید، به زودی اکثر مراکز عرضه برخط شده و مشکل دریافت بنزین با کارت سوخت حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سوخت یارانه ای در 10 جایگاه همدان

عرضه سوخت یارانه ای در 10 جایگاه همدان