مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 18:502021-10-27اقتصادي

استان همدان در اجرای طرح هادی نسبت به شاخص های کشوری جلو است


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور خبر داد: استان همدان در اجرای طرح هادی نسبت به شاخص های کشوری جلو است و صد درصد روستاهای این استان واجد شرایط تهیه طرح، - ایسنا/همدان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور خبر داد: استان همدان در اجرای طرح هادی نسبت به شاخص های کشوری جلو است و صد درصد روستاهای این استان واجد شرایط تهیه طرح، دارای طرح هادی مصوب هستند.

محمدرضا شاملو عصر چهارشنبه در آیین افتتاح طرح بهسازی روستای کندهلان ملایر اظهار کرد: روستاهای کشور با معضلات فراوانی همچون اقتصادی، کالبدی و عمرانی مواجه هستند و همواره از یک عقب ماندگی تاریخی رنج بردند اگرچه طی دهه های گذشته اقدامات گسترده ای انجام شده، اما این فاصله بین شهرها و روستاها همچنان وجود دارد.

وی از در دست اجرا بودن کمک به برنامه های اقتصادی و توسعه روستایی در سطح ملی خبر داد و گفت: در این راستا طرحی با عنوان منظومه های روستایی در بنیاد مسکن طراحی شده و در 23 استان تفاهم نامه با استانداران مبادله شده و در هفت استان نیز این طرح به عنوان آزمونه(پایلوت) به اجرا درآمده است.

شاملو ضمن اشاره به همراهی خوب نمایندگان و مسئولان این استان در حمایت از فعالیت طرح های هادی و بهسازی روستاهای استان، تاکید کرد: یکی از عوامل جذب اعتبارات این همراهی و همدلی نمایندگان و مدیران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان همدان در اجرای طرح هادی نسبت به شاخص های کشوری جلو است

استان همدان در اجرای طرح هادی نسبت به شاخص های کشوری جلو است