مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-27سياسي

بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به گزارش گزارشگر ویژه ایران


ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، گزارش اخیر گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران را ناعادلانه و سیاسی توصیف کرد و آن را مردود دانست.

- ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، گزارش اخیر گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران را ناعادلانه و سیاسی توصیف کرد و آن را مردود دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، این ستاد گزارش اخیر گزارشگر ویژه به کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را غیرحرفه ای، ناعادلانه و سیاسی خوانده و در بیانیه خود آورده است: بسمه تعالی ستاد حقوق بشر ارائه گزارش وضعیت حقوق بشر ایران توسط جاوید رحمان، بدون در نظر گرفتن واقعیات موجود و مبتنی بر نگرشی غیرحرفه ای، ناعادلانه و سیاسی را مردود دانسته و قویاً محکوم می نماید.

امروز، استفاده ابزاری از حقوق بشر توسط کشورهای مدعی غربی و آمریکایی بر مردم جهان آشکار گردیده است و چنین رفتار سیاسی را ناقض واقعی حقوق بشر می دانند.

1- ستاد حقوق بشر، انتصاب گزارشگر ویژه برای جمهوری اسلامی ایران را یک طرح ناعادلانه و با انگیزه سیاسی توسط کشورهای غربی به ویژه یکی از ناقض ترین آنها در حقوق بشر، یعنی کانادا و در راستای نگاهی مغرضانه علیه ملّت ایران دانسته و چنین گزارشی را غیر واقعی و غیر منصفانه می شناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به گزارش گزارشگر ویژه ایران

بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به گزارش گزارشگر ویژه ایران