مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:102021-10-27سياسي

مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی، نماد اسلام ناب محمدی


همیشه در سالروز درگذشت مرحوم آیت الله خاتمی مراسم یادبودی برگزار می گردید و به این مناسبت شمه ای از فضیلتهای آن انسان وارسته و روحانیت اصیلِ مروجِ اسلام ناب محمدی بیان می شد.

همانها که به نظرم چکیده آن در پیام کوتاه اما پرمحتوای امام (ره) در تسلیت درگذشت ایشان آمده و به نظرم باید منشور روحانیت در این عصروعهد قرار گیرد.

امسال ویروس بلاخیز و ویرانگر کرونا و قرمزشدن وضعیت اردکان، بزرگان خانواده را به این تصمیم رساند تا از مردم تقاضا نمایند مراسم یادبودی برگزار نشود.

پیرو صحبت و درد دلی که عصری با یکی از دوستان داشتم و از مناقب و فضائل آقا بحث شد و تاثیری که امثال ایشان با گفتار و کردار خویش در نرم کردن و گرایش دلهای مردم به انقلاب داشتند، سخن گفتیم، دغدغه ام را بیان نمودم که همواره از این حجم مشکلات کشور و مردم تاسف می خورم و خجلت ما از این وضعیت در پیشگاه مردم مضاعف است.

یکی اینکه خود انقلابی بوده ایم و درصحنه ها و عرصه های تعیین کننده کم و بیش حضور داشته ایم و از طرف دیگر عالمان مجاهد روشنفکر پاک دست عملگرا و .

نظیر شهید صدوقی و مرحوم آیت الله خاتمی که مبلغ امام و انقلاب بوده اند در واقع به مردم ضمانت داده اند که این انفلاب دین ودنیای مردم راآبادخواهد کرد وبساط فقروفساد وتبعیض رابرخواهد چید و حکومت داد بنیادی را که امام علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی، نماد اسلام ناب محمدی

مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی، نماد اسلام ناب محمدی