مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:052021-10-27سياسي

شهرداری کرج به تعهدات مالی خود در قبال موسسه رازی عمل کند


مدیریت شهری نسبت به تعهدات مالی پروژه های موسسه رازی عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد چپردار چهارشنبه در حاشیه نشست اعضای شورای شهر کرج با مجموعه مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با شهردار کرج و معاونین شهردار و اعضای شورای شهر جلسه ای پیرامون پروژه های مؤسسه سرم سازی رازی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر سابق یکسری تعهدات مالی را به مجموعه سرم سازی رازی داده بودند، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد، شهرداری تعهدات مالی را به جهت حساسیت موضوع مؤسسه در اولویت و به سرانجام برساند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: به دلیل اینکه تکمیل پروژه های ساختمانی و آزمایشگاهی مؤسسه تحقیقات سرم سازی رازی فنی بوده و پروژه های شهرداری آزمایشگاهی نیست، بر این اساس شهردار کرج پیشنهاد دادند، تعهد مالی پروژه های مؤسسه رازی را در اولویت قرار دهیم تا در اختیار مدیر مؤسسه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه رازی با توجه به اشرافی که در حوزه تخصصی و ساخت آزمایشگاه ها دارد، پیمانکار و مدیریت پروژه ها را به عهد بگیرند تا اشکالی که در سال های گذشته در تعهدات شهرداری و پیمانکاران ایجاد شده است، تکرار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج به تعهدات مالی خود در قبال موسسه رازی عمل کند

شهرداری کرج به تعهدات مالی خود در قبال موسسه رازی عمل کند