مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:002021-10-27سياسي

اظهارات تازه سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره تحولات مأرب


سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تشریح آخرین دستاوردهای ارتش یمن و کمیته های مردمی در مأرب در چارچوب عملیات «بهار پیروزی» و گفت که نیروهای یمنی با آزادسازی کل مناطق «الجوبه» و «جبل مراد»، - سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تشریح آخرین دستاوردهای ارتش یمن و کمیته های مردمی در مأرب در چارچوب عملیات بهار پیروزی و گفت که نیروهای یمنی با آزادسازی کل مناطق الجوبه و جبل مراد ، مرحله دوم عملیات بهار پیروزی را با موفقیت اجرا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرتیپ یحیی سریع چهارشنبه شب در یک نشست خبری به تشریح مرحله دوم عملیات بهار پیروزی در استان مأرب پرداخت و گفت که در این مرحله همه مناطق الجوبه و جبل مراد به طور کامل آزاد شدند.

سرتیپ یحیی سریع ضمن تمجید از نقش بزرگ قبایل مأرب در موفقیت عملیات بهار پیروزی، تصریح کرد: در این عملیات خسارت زیادی به صفوف مزدوران خارجی وارد شده است .

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد: ما از همه فریب خوردگان مأرب می خواهیم که هر چه سریعتر به جنگ در این استان پایان دهند و از فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته است، استفاده کنند.

این فرصت طولانی نخواهد بود .

یحیی سریع افزود: ما به شهروندان مأرب اطمینان می دهیم که نیروهای ما برای تامین امنیت آنها و اموالشان در مرحله بعدی تلاش خواهند کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات تازه سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره تحولات مأرب

اظهارات تازه سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره تحولات مأرب