مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:002021-10-27اقتصادي

مسوولین صادرکننده مجوزهای غیرقانونی کوه خواری باید پاسخگو باشند


دادستان انقلاب مرکز گیلان با تکذیب قانونی بودن صدور مجوز از معدن بامیان گفت: دستور توقف برداشت از معدن بامیان یا به اصطلاح کوه خواری صادر شده و با مسؤولان که با ترک فعل چنین اتفاقاتی را رقم زدند برخورد می شود و و کسانی که مجوز غیرقانونی صادر کردند باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رشت، سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برداشت بی رویه شن و ماسه در گیلان به یک معضل تبدیل شده است، اظهار کرد: گزارشاتی از برداشت بی رویه از معدن شن و ماسه در یکی از مناطق لنگرود ارسال و بنابر نگرانی های ایجاد شده امروز در این منطقه حضور یافتیم.

  وی با اشاره به برداشت غیراصولی از معدن سنگ لاشه کولاک محله کومله در شهرستان لنگرود افزود: در یک بخش از این منطقه که جزو منابع طبیعی و باغات چای بوده مجوز غیراصولی برداشت معدن داده شده که جای بسیار تاسف دارد.

  دادستان انقلاب مرکز گیلان با تکذیب قانونی بودن صدور مجوز از معدن سنگ لاشه کولاک محله بیان کرد: علیرغم ادعای پیمانکار مبنی بر قانونی بودن مجوز صادر شده در خصوص برداشت از معدن در این منطقه ولی برخی از نهادهای مربوطه با برداشت از این معدن مخالفت کردند ولی با این حال مجوز برداشت صادر که قطعا با خاطیان برخورد شده و باید خسارت مربوطه را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولین صادرکننده مجوزهای غیرقانونی کوه خواری باید پاسخگو باشند

مسوولین صادرکننده مجوزهای غیرقانونی کوه خواری باید پاسخگو باشند