مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-27اقتصادي

مختومه کردن 400 هزار پرونده اجرایی در هفت ماه سال 1400 / مهلت 5 ماهه برای بدهکاران


در طول هفت ماه منتهی به پایان مهرماه 1400 قریب به 400 هزار پرونده در واحدهای اجرای اسناد رسمی ادارات کل ثبت اسناد و املاک سراسر کشور مختومه شد.

- معاون امور اسناد سازمان ثبت گفت: در طول هفت ماه منتهی به پایان مهرماه 1400 قریب به 400 هزار پرونده در واحدهای اجرای اسناد رسمی ادارات کل ثبت اسناد و املاک سراسر کشور مختومه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی اقبال با بیان اینکه یکی از سیاستهای ریاست سازمان ثبت مختومه نمودن پرونده های سنواتی اجراست، اظهار داشت: تقریباً حدود یک میلیون و 200 هزار پرونده موجودی پرونده های واحدهای اجرای اسناد رسمی بوده با هماهنگی به عمل آمده و مدیریت جهادی صورت گرفته در هفت ماه گذشته، یک سوم آنها تعیین تکلیف و مختومه شد.

وی با اشاره به اینکه تقریباً 770 هزار در واحدهای اجرای ادارات کل ثبت اسناد و املاک سراسر کشور باقی مانده است، هشدار داد که بدهکاران تنها تا پایان سال برای مختومه کردن پرونده های تشکیلی بیشتر فرصت ندارند و در این فرصت اگر مزایده ای برگزار نشود و فرد دارای پرونده، بدهی خود را تسویه کند نیازی به پرداخت هزینه های دولتی نیست و بر اساس برنامه ششم توسعه کشور، از پرداخت حقوق دولتی معاف هستند.

به گفته معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، چنانچه افراد بدهکار دارای پرونده در دفاتر اجرا، بتوانند قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختومه کردن 400 هزار پرونده اجرایی در هفت ماه سال 1400 / مهلت 5 ماهه برای بدهکاران

مختومه کردن 400 هزار پرونده اجرایی در هفت ماه سال 1400 / مهلت 5 ماهه برای بدهکاران