مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-27سياسي

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش زیر ذره بین


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه رستمی؛ نقش آموزش و پرورش در تربیت نسلی فهیم، دانا، امیدوار، پرشور، انقلابی و متعهد، بر کسی پوشیده نیست.

- از آن جا که دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تنها نهادهای مورد قبول و رسمی تأمین معلم وزارتخانه آموزش و پرورش است و معلم متعهد سنگ بنای پیشرفت جامعه می باشد، لازم است وزیر جدید آموزش و پرورش اهتمام جدی به گسترش کمی و کیفی آن ها داشته باشد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، فاطمه رستمی؛ نقش آموزش و پرورش در تربیت نسلی فهیم، دانا، امیدوار، پرشور، انقلابی و متعهد، بر کسی پوشیده نیست.

اما آموزش و پرورش زمانی می تواند از پس این وظیفه خطیر خود بر بیاید که مشکلات و موانع موجود بر سر راه تعلیم و تربیت کم و کم تر شود و این نیازمند داشتن وزیری است با ویژگی های مطلوب.

برخی از شرایط وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، عبارتند از: 1_ متعلق به جامعه ی معلمین باشد؛ با وجود جمع کثیری از معلمان تحصیلکرده، با تجربه و دانا، که مشکلات عدیده ی آموزش و پرورش را لمس کرده و آن را زیسته اند و با توجه به اندوخته های خود راه برون رفت از این مشکلات را پیدا کرده اند، اعتماد به کسانی نسبتی با حرفه ی معلمی ندارند، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش زیر ذره بین

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش زیر ذره بین