مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:202021-10-27سياسي

اجاره منازل عشایر مشکل اسکان اضطراری زلزله زدگان را رفع می کند


رییس شورای بخش «بازفت» با اشاره به فصل کوچ عشایر، گفت: اجاره منازل عشایر 70 درصد مشکل اسکان اضطراری زلزله زدگان را رفع می کند.

- ، محمد کاظمی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه سفر رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه بازفت از 72 روستا و یک شهر تشکیل شده است، اظهار کرد: در زلزله 12 مهر ماه آسیب جدی به منازل مسکونی و جایگاه احشام این منطقه وارد شده است.

وی به خسارت های وارده به تأسیسات آب رسانی اشاره کرد و ادامه داد: منطقه بازفت در حال حاضر در تأمین آب شرب با مشکل بسیاری همراه است.

رییس شورای بخش بازفت با بیان اینکه جاده مواصلاتی این بخش آسیب جدی دیده است، عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به فصل سرما مشکل اسکان موقت در مناطق زلزله زده وجود دارد.

کاظمی با اشاره به اینکه تعدادی از مردم این منطقه عشایر هستند، تصریح کرد: منازل عشایر که به قشلاق سفر کرده اند برای زلزله زدگان اجاره شود.

وی با بیان اینکه اجاره منازل عشایر 70 درصد مشکل اسکان اضطراری زلزله زدگان را رفع می کند، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی در این منطقه وجود دارد که نیازمند آن است با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و بلند مدت و کمک های بلا عوض در امر ساخت و ساز مردم زلزله زده بازفت کمک شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره منازل عشایر مشکل اسکان اضطراری زلزله زدگان را رفع می کند

اجاره منازل عشایر مشکل اسکان اضطراری زلزله زدگان را رفع می کند