مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:202021-10-27سياسي

بازگشایی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس


مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می گوید،موزه سراسر نمای مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زمره برترین موزه های خاورمیانه در حوزه مقاومت قرار دارد و از این منظر بازدید از آن به ویژه توسط نسل جوان منجر به تقویت روحیه ایثار و مقاومت در بین آنها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر علی اصغر جعفری با اشاره به ظرفیت‎های این موزه گفت: در حال حاضر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله مکان های فرهنگی و ارزشی محسوب می شود که در خود مجموعه های دیگری جای داده است.

برای نمونه مرکز همایش های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، موزه دفاع مقدس که دارای 8 تالار است که در آنها تلاش شده تاریخچه ایران و حماسه پر افتخار دفاع مقدس به تصویر کشیده شود.

وی با تاکید بر استقبال موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از هنرمندان افزود: البته با توجه به محوریت محتوایی موزه، تلاش شده بخش های مربوط به انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی با جزییات بیشتر و دقیق تر به تصویر کشیده شود.

علاوه بر این، برگزاری نمایشگاه های هنری از جمله جذابیت های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

به عبارت دیگر در قسمت مربوط به گالری ها موزه پذیرای هنرمندانی است که خواستار به نمایش گداشتن آثار هنری خود با محوریت تعریف شده و مرتبط با فعالیت موزه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

بازگشایی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس