مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:102021-10-27سياسي

800 هزار نفر عضو انجمن اولیا و مربیان مدارس کشور هستند


مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت:حدود 800 هزار نفر به عنوان اعضای انجمن اولیا در مدارس کشور هستند که 4 هزار نفر در شورای مرکزی مناطق و استان ها فعالیت می کنند.

- ، نورعلی عباسپور عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره فرهنگی هنری پیام مهر و افتتاحیه اتاق گفتگو در دبستان دخترانه شاهد لاله ها آموزش و پرورش ناحیه 1 شیراز گفت: باید بستری برای شنیده شدن مطالبات خانواده ها فراهم شود و تمرکز مطالبات از محور اقتصادی باید به سمت حوزه های تربیتی سوق داده شود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش های نامناسب پنهان و نرم موجب سخت تر شدن رسالت آموزش و پرورش شده است و مدرسه با توان فعلی شاید نتواند به تنهایی این تکالیف تربیتی را به جا آورد.

عباسپور گفت: باید فعالیت های انجمن اولیا را فراتر از مدارس و آموزش و پرورش پیش ببریم و آنان را در بسیاری از مسائل و موضوعات اجتماعی دخیل کنیم.

وی با بیان اینکه همه اسناد مدرسه باید به امضای اعضای انجمن برسد گفت: در فارس انجمن های اولیا به عنوان رکن اساسی تصمیم گیری مدارس در خصوص بازگشایی پذیرفته شده اند و در این خصوص توجه ویژه ای به نقش اعضای انجمن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار نفر عضو انجمن اولیا و مربیان مدارس کشور هستند

800 هزار نفر عضو انجمن اولیا و مربیان مدارس کشور هستند