مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:102021-10-27اجتماعي

مرکز کپری آموزشی- رفاهی فرهنگیان قلعه گنج افتتاح شد


رفاهی فرهنگیان قلعه گنج با حضور استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مردم و فرهنگیان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کرمان مرکز کپری آموزشی- رفاهی فرهنگیان قلعه گنج با حضور استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مردم و فرهنگیان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان شامگاه پنجم آبان ماه در آیین افتتاح این مرکز آموزشی رفاهی گفت: تکریم معلم و حفظ عزت و کرامت فرهنگیان لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر مرکز آموزشی رفاهی ویژه فرهنگیان در تمامی شهرستان های استان تجهیز و راه اندازی شده، افزود: تکریم معلم مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

اسکندری نسب از آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و موثرترین دستگاه اجرایی کشور از نظر سرمایه های اجتماعی، انسانی و فیزیکی نام برد و گفت: در چند سال اخیر در استان از همه ظرفیت ها برای راه اندازی و تجهیز مکان های آموزشی، درمانی و رفاهی فرهنگیان استفاده شده است.

بر پایه این گزارش، مرکز کپری آموزشی - رفاهی فرهنگیان شهرستان قلعه گنج در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع و زیربنای 396 متر مربع با اعتباری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز کپری آموزشی- رفاهی فرهنگیان قلعه گنج افتتاح شد

مرکز کپری آموزشی- رفاهی فرهنگیان قلعه گنج افتتاح شد