مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:302021-10-27اقتصادي

اسکله آبگیر فولاد در اهواز دوباره راه اندازی شد


با نصب یک دستگاه الکتروپمپ جدید، اسکله آبگیر فولاد دوباره راه اندازی شد.

- اظهار کرد: استفاده از تمام توان و ظرفیت های موجود در راستای ارتقای خدمات رسانی، پیش بینی و بررسی طرح های بهبود دهنده در شهرستان ها به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت یک دستگاه الکتروپمپ جدید در اسکله برداشت آب خام تصفیه خانه شهدای کوت عبدالله نصب و با تعمیر الکتروپمپ اسکله آبگیر فولاد دوباره راه اندازی شد.

مدیر آبفای اهواز، گروه های لایروبی و صفحه کشی شهرستان کارون را فعال دانست و تصریح کرد: در همین راستا عملیات لایروبی و رفع انسداد در شبکه فاضلاب کوی شهید محسن، خیابان های 12 تا 14 اجرا شده و تعویض و نصب یک دستگاه الکتروپمپ جدید در ایستگاه پمپاژ فاضلاب خیابان شهید نورانی با موفقیت به پایان رسید.

دشتی زاده ادامه داد: هشت فقره در رینگ منهول فاضلاب در کوی شهید گندم کار، کوی خزامی و خیابان مقاومت نصب شده و برای بهبود روند وضعیت دفع بهداشتی فاضلاب شهرستان و استمرار شبانه روزی این خدمات از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: تعمیر 9 مورد شکستگی شبکه و انشعابات آب توسط گروه های عملیاتی و سرویس الکتروپمپ های آب خام مجتمع آب رسانی یادگار حضرت امام (ره) از دیگر اقدامات پیشگیرانه عوامل بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله آبگیر فولاد در اهواز دوباره راه اندازی شد

اسکله آبگیر فولاد در اهواز دوباره راه اندازی شد