مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:152021-10-27اقتصادي

امکان سوخت گیری با کارت هوشمند در 16 پمپ بنزین کرمانشاه


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه از سوخت گیری با کارت هوشمند در 16 پمپ بنزین کرمانشاه و ورود سپاه برای حل مشکل در استان کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: فرایند سوخت گیری در پمپ های بنزین از روز گذشته با اختلال همراه شد و رفع این مشکل در دستور کار مأموران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت 120 جایگاه عرضه سوخت در استان کرمانشاه، افزود: تاکنون بیش از 100 جایگاه سوخت رسانی به حالت دستی درآمده و مردم می توانند بنزین مورد نیاز خود را با قیمت آزاد سه هزار تومان دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین با تلاش های صورت گرفته تاکنون 16 جایگاه عرضه سوخت مجدد به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند و این روند با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

یاسمی بیان کرد: 10 اکیپ با کمک سپاه کرمانشاه پس از آموزش لازم تشکیل شده و به زودی جایگاه های بیشتری به شبکه کارت هوشمند سوخت متصل خواهند شد.

وی با اشاره به زمان بازگشت کامل جایگاه های سوخت به وضع سابق، خاطر نشان کرد: تمام جایگاه های عرضه سوخت تا پایان وقت فردا به شبکه کارت هوشمند سوخت متصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سوخت گیری با کارت هوشمند در 16 پمپ بنزین کرمانشاه

امکان سوخت گیری با کارت هوشمند در 16 پمپ بنزین کرمانشاه