مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:102021-10-27دانش

حذف 273 کد رشته در دانشگاه علمی کاربردی/آغاز آموزش حضوری دانشجویان از 15 آبان ماه


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: از سه سال پیش کد رشته هایی که دانشجوی کم دارند آنها را حذف می کنیم و فرض ما بر این است که یا بازار اشباع شده و یا موضوع آن رشته دیگر مورد تقاضای بازار نیست و تاکنون 273 کد رشته را در سطح کشور حذف کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسین امید عصر امروز در نشست خبری در کرمان اظهار داشت: برنامه راهبردی دانشگاه علمی کاربردی سال 1400 تا 1404 به تصویب هیأت امنا دانشگاه رسیده و اجرای آن شروع شده و با توجه به تجربیاتی که از برنامه اول داشتیم در برنامه دوم تداوم برنامه ها و سیاست های  کیفیت گرایانه و بین المللی سازی دانشگاه را خواهیم داشت.

رییس زده اند، اظهار کرد: آمار دقیقی نداریم زیرا دانشجویان حضور نداشتند و امکان ارزیابی نبود اما تمام مدرسین ما همزمان با شروع واکسیناسیون اساتید دانشگاه ها در اولویت دریافت واکسن قرار داشتند و اکثر اساتید واکسن زده اند و همچنین اغلب کارکنان مراکز علمی کاربردی واکسن زده اند.

امید ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب دانشجویان ما میانگین سنی بالاتری نسبت به بقیه دانشجویان دانشگاه های دیگر دارند هم به لحاظ گروه سنی و شغلی از قبل از شهریور ماه در اولویت واکسیناسیون قرار داشتند و تا امروز همه این ها می توانستند واکسن دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 273 کد رشته در دانشگاه علمی کاربردی/آغاز آموزش حضوری دانشجویان از 15 آبان ماه

حذف 273 کد رشته در دانشگاه علمی کاربردی/آغاز آموزش حضوری دانشجویان از 15 آبان ماه