مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:102021-10-27سياسي

آغاز فاز دوم واکسیناسیون سیار با همراهی یگان ویژه ناجا


دومین مرحله از فاز دوم واکسیناسیون سیار و هوشمند کرونا از سوی یگان های ویژه با هدف واکسیناسیون افرادی که به هر دلیل توانایی مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند، - آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کلانشهر تهران و همچنین شماری از فرماندهان ارشد یگان های ویژه آغاز شد.

زالی در این مراسم با اشاره به اقدامات گسترده ای که از سوی یگان های ویژه برای مقابله با بحران جهان شمول کرونا صورت گرفته، عنوان کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری، نیروهای یگان ویژه آمادگی همه جانبه خود را در این عرصه اعلام کردند و همراهی در حوزه ضدعفونی کردن معابر، خوداتکایی برای تولید اقلام محافظتی بهداشتی و توزیع گسترده آنها و در نهایت واکسیناسیون، تجلی مجاهدت های این نیروها در مسیر مبارزه با پاندمی است.

وی با اشاره به اینکه در استان تهران مدیریت 3 مرکز واکسیناسیون به طور مستقیم بر عهده یگان ویژه است، افزود: این مراکز به لحاظ سرعت عمل، نظم و احصای جایگاه انسانی مراجعه کنندگان، از ممتازترین مراکز پایتخت محسوب می شوند.

به گفته فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، مقدم ترین مرکز در ارائه خدمات واکسیناسیون به صورت شبانه روزی در تهران، مرکزی در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی است که به همت یگان ویژه راه اندازی و تجهیز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز دوم واکسیناسیون سیار با همراهی یگان ویژه ناجا

آغاز فاز دوم واکسیناسیون سیار با همراهی یگان ویژه ناجا