مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:052021-10-27سياسي

ضرورت اصلاح قوانین ناکارآمد به نفع مردم


امام جمعه شهرضا با اشاره به ضرورت اصلاح در قوانین ناکارآمد، گفت: طعم اجرای عدالت را مردم باید احساس کنند و اصلاح قوانین ناکارآمد از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان مورد انتظار است، فاصله داریم؛ بعضی از این قوانین با اجرای عدالت منافات دارد و تا وقتی این قوانین اصلاح نشود، عدالت مطلوب ایجاد نمی شود.

صالح با بیان اینکه طعم اجرای عدالت را مردم باید احساس کنند، بیان کرد: اصلاح قوانین ناکارآمد از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

دادگستری شهرضا باید از نظر تأمین نیرو و قضات متبحر تقویت شود ناصر اسدی، فرماندار شهرضا در ادامه این جلسه با بیان اینک شهرضا در سال های اخیر با 6 منطقه کارگاهی و شهرک صنعتی به سمت صنعتی شدن پیش رفته است، بیان کرد: شهرستان شهرضا یک شهرستان ترانزیتی است و تعداد کامیون داران و اصناف آن چشمگیر است.

وی با بیان اینکه حجم پرونده های ورودی به دادگستری شهرضا قابل توجه است، گفت: تعامل سازنده و هماهنگی در موارد خاص و حساس مانع از ایجاد مشکلات اقتصادی و امنیتی در شهرضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح قوانین ناکارآمد به نفع مردم

ضرورت اصلاح قوانین ناکارآمد به نفع مردم