مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:002021-10-27اقتصادي

اجرای پروژه های سرمایه گذاری محور دیدار مقامات تاجیک و بانک اروپایی بازسازی و توسعه


نمایندگان بانک اروپایی بازسازی و توسعه از آمادگی این بانک برای اجرای پروژه های مربوط به اقتصاد سبز، بهبود مدیریت در نهادهای دولتی و حمایت از بخش خصوصی برای تولید برق با استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر ابراز داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ذوقی ذوقی زاده وزیر توسعه اقتصادی و تجارت تاجیکستان با ژوژانو هارگیتا ، مدیر عامل بانک اروپایی بازسازی و توسعه برای کشورهای آسیای مرکزی ملاقات کرد.

بنابر گزارش دفتر مطبوعاتی وزارت توسعه اقتصادی و تجارت تاجیکستان، در این دیدار همچنین ریکا اشیی ، رییس دفتر بانک اروپایی بازسازی و توسعه در تاجیکستان و ایوگینی آفریختر مشاور مدیران آسیای مرکزی و روسیه، اروپای غربی و قفقاز حضور داشتند.

ذوقی زاده در بخشی از این دیدار، اجرای پروژه های سرمایه گذاری دولتی موجود در تاجیکستان با حمایت بانک اروپایی بازسازی و توسعه را مطرح کرد.

به طور خاص، ضمن این ملاقات سرمایه گذاری در ساخت ساز نیروگاه برق آبی راغون، ایجاد کارخانه های مشترک در مناطق آزاد اقتصادی، ساخت مراکز لجستیکی، اجرای برنامه میان مدت توسعه اقتصادی دیجیتال برای سال های 2021-2025 بررسی شدند.

ارائه کمک های فنی برای توسعه یک برنامه عملیاتی برای پیاده سازی اقتصادی سبز در این کشور، از دیگر موضوعات مورد بحث طرفین به شمار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های سرمایه گذاری محور دیدار مقامات تاجیک و بانک اروپایی بازسازی و توسعه

اجرای پروژه های سرمایه گذاری محور دیدار مقامات تاجیک و بانک اروپایی بازسازی و توسعه