مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-27اقتصادي

52نفر در سومین مسابقات کشوری نماچینی آجر شرکت کردند


دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر گفت: 52شرکت کننده برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

- مهدی چینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در اصفهان اظهار داشت: این مسابقات به منظور ارتقای سطح مهارت اقشار مختلف جامعه در زمینه استفاده از آخرین فناوری های نوین در صنعت آجر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فراخوان این مسابقه از 24 مهر ماه اعلام شد، افزود: آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان سوم آبان ماه بود که در مجموع حدود 80 نفر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کردند اما با پایش صورت گرفته در نهایت 52 نفر موفق به حضور در مسابقات شدند.

دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر با بیان اینکه این مسابقات در سطح ملی و هر ساله در اصفهان برگزار می شود، تصریح کرد: سال گذشته 36 نفر در این مسابقات حضور یافتند.

وی به استقبال بانوان فارغ التحصیل رشته های معماری و عمران برای حضور در این مسابقات اشاره کرد و گفت: همه افراد جامعه بدون محدودیت سنی و تحصیلی امکان حضور در این مسابقات را داشتند.

چینی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات از 14 استان کشور در این دوره حضور دارند، افزود: تبعه های خارجی نیز در این مسابقات مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52نفر در سومین مسابقات کشوری نماچینی آجر شرکت کردند

52نفر در سومین مسابقات کشوری نماچینی آجر شرکت کردند