مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-27سياسي

پشت پرده ایجاد میدان تره بار جدید در شیراز چیست


آیا شیراز تنها ظرفیت یک میدان تره بار دارد؟ چه پشت پرده ای وجود دارد که اجازه راه اندازی میدان در چهار طرف این کلانشهر داده نمی شود؟ در حالی که زنجیره کشاورزی با این کار کامل می شود.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز تصریح کرد: آیا شیراز تنها ظرفیت یک میدان تره بار دارد؟ چه پشت پرده ای وجود دارد که اجازه راه اندازی میدان در چهار طرف این کلانشهر داده نمی شود؟ در حالی که زنجیره کشاورزی با این کار کامل می شود.

محمد طاهری چهارشنبه 5 آبان در یک نشست خبری با اشاره به شعار مردمی بودن شورای ششم شیراز، یکی از ارکان موثر تحقق این نگاه را رسانه دانست و با بیان اینکه صیانت از بیت المال جزو مهمترین برنامه های این دوره مدیریت شهری شیراز است، گفت: رسانه ها کمک کنند و اگر اسناد و تصویری مبنی بر اجحاف در حق بیت المال وجود داشته باشد، ارائه کنند.

رییس شورای شهر شیراز با بیان اینکه از دیگر شعارهای جدی شورای ششم، نشاط شهروندان است، گفت: احداث و راه اندازی شهر بزرگ بازی در شیراز در کمیسیون گردشگری در حال بررسی است.

این موضوع در شمار طرح هایی است که به درستی تعریف نشده و سال ها از طرح آن زمان می گذرد.

طاهری با بیان اینکه تبلیغات محیطی به عنوان یک دستگاه مجزا در ساختار سازمانی معاونت شهرداری وجود ندارد، در حالی که یک تکلیف قانونی است، به اهمیت طرح ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ایجاد میدان تره بار جدید در شیراز چیست

پشت پرده ایجاد میدان تره بار جدید در شیراز چیست