مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-27اقتصادي

80 درصد جایگاه های سوخت در استان قزوین فعال هستند


رییس هیئت مدیره جایگاه داران سوخت استان قزوین با بیان اینکه 80 درصد جایگاه های سوخت در استان قزوین فعال هستند، گفت: هم اکنون 74 جایگاه سوخت در استان بدون مشکل در حال خدمت رسانی هستند.

- رضا یعقوبی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص قطعی سراسری سامانه سوخت کشور و تأثیرات آن در استان قزوین اظهار کرد: از ساعت 11 صبح روز گذشته سامانه سوخت کل کشور دچار مشکل شد و این روند تا بعد از ظهر هم ادامه داشت.

رییس هیئت مدیره جایگاه داران سوخت استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر مشکلات ایجاد شده به صورت 100 درصدی رفع نشده ولی به احتمال قوی کلیه مشکلات تا 24 ساعت آینده رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: از ساعات ابتدایی بروز این مشکل نشست فوری جایگاه داران و مسئولان بخش فراورده های نفتی در استان قزوین تشکیل شد و برنامه ریزی های لازم در خصوص رویداد رخ داده صورت گرفت از جمله آنکه 9 جایگاه در استان قزوین به صورت آفلاین و ماهواره ای فعالیت می کردند که به طور کلی با این مشکل درگیر نشدند.

یعقوبی توضیح داد: در استان قزوین 92 جایگاه سوخت بنزین و گازوییل وجود دارد که از ظهر دیروز با هماهنگی دستگاه های امنیتی و وزارت نفت تعدادی از جایگاه ها را از سامانه سراسری خارج کردیم تا بتوانند خارج از سامانه به خدمت رسانی ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد جایگاه های سوخت در استان قزوین فعال هستند

80 درصد جایگاه های سوخت در استان قزوین فعال هستند