مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-27سياسي

تدوین سند ملی مسجد در دستور کار است / لزوم توسعه فعالیت روحانیون در فضای مجازی


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سند ملی مسجد به زودی آماده می شود و امید که این سند یک میثاق نامه مشترک بین دستگاه های مختلف برای رفع مشکلات و معضلات روحانیون مستقر باشد.

- ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی پیش از ظهر امروز در جمع روحانیون مستقر و امامان محله و روستا اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: وسعت کارها و فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی به وسعت فضاهای است که مرتبط با فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی است.

فعالیت روحانیون در فضای مجازی با جدیت دنبال شود وی با بیان اینکه این امور فعالیت ها باید با جدیت روحانیون مستقر در مناطق مختلف پیگیری شود، گفت: همه باید شاهد تأثیرات فعالیت های روحانیون مستقر به صورت ملموس و محسوس باشند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: توجه به فعالیت های سازنده و اثرگذار در فضای مجازی یکی از اقداماتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است چرا که اکنون نزدیک به 50 میلیون کاربر ایرانی در این فضا فعالیت دارند که اغلب آنها را قشر جوان و نوجوان شامل می شود.

وی با تاکید بر اینکه نوجوانان و جوانانی که در فضای مجازی حضور دارند در معرض آسیب ها و ناملایمات این فضا قرار خواهند گرفت، گفت: باید برای این قشر از جامعه در این فضای مجازی برنامه ریزی ویژه ای صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ملی مسجد در دستور کار است / لزوم توسعه فعالیت روحانیون در فضای مجازی

تدوین سند ملی مسجد در دستور کار است / لزوم توسعه فعالیت روحانیون در فضای مجازی