مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-27پزشكي

اهمیت استفاده از آبمیوه­ های طبیعی در صبحانه


روز خود را یک قدم جلوتر شروع کن.

این روزها با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش میزان مشغله افراد در طول روز، در نظر گرفتن یک رژیم غذایی سالم و پر انرژی برای گذراندن ساعات روز از اهمیت بالایی نزد افراد برخوردار است.

به همین منظور با توجه به مصرف قند و آب در فعالیت های سوخت و ساز بدن هنگام استراحت شبانه، انتخاب صحیح مواد غذایی مورد استفاده در صبحانه به عنوان یک وعده غذایی ضروری می ­تواند انرژی مورد نیاز بدن را برای شروع هرچه بهتر یک روز تامین کند.

اما در سبک زندگی کنونی برخی از افراد به دلیل نداشتن زمان کافی یا عادات غذایی نامناسب تمایل چندانی برای مصرف صبحانه ندارند یا انتخاب­های نامناسبی دارند، که همین موضوع نه تنها می ­تواند آسیب­ های جدی به سلامتی افراد بزند، بلکه تاثیر مستقیمی در میزان کارایی و بهره ­وری افراد در طول شبانه روز می­ گذارد.

باتوجه به مطالب گفته شده، اهمیت دادن به مواد غذایی استفاده شده در صرف صبحانه به عنوان وعده غذایی آغازین روز نه تنها می تواند منجر به بالاتر بردن سطح انرژی بدن برای انجام هرچه بهتر فعالیت­ های بدن باشد بلکه تاثیر به ­سزایی در سلامتی افراد می گذارد.

به همین منظور استفاده از آبمیوه ­های طبیعی به عنوان منبع غنی از ویتامین ­ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن به تامین قند و آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت استفاده از آبمیوه­ های طبیعی در صبحانه

اهمیت استفاده از آبمیوه­ های طبیعی در صبحانه