مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-27دانش

استقبال دانشجویان از دوره تخصصی پردازش داده های علوم اعصاب


ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی اعلام کرد: دوره تخصصی پردازش داده های علوم اعصاب با استقبال دانشجویان و محققان 10 مرکز دانشگاهی روبرو شد.

- به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، دوره آموزشی مدرسه تابستانه پردازش داده های علوم اعصاب با استقبال دانشجویان، محققان و پژوهشگران رشته های مختلف در 10 مرکز دانشگاهی در استان های مختلف کشور روبرو شد.

احسان رضایت مجری این دوره آموزشی گفت: در این رویداد تخصصی شمار زیادی از محققان، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان از 10 دانشگاه و فضای آموزش عالی از استان های مختلف کشور در رشته های فیزیولوژی، علوم اعصاب، مهندسی پزشکی، هوش مصنوعی و کامپیوتر با آخرین یافته ها و تجارب در حوزه برنامه نویسی و روش های پردازش داده های علوم اعصاب آشنا شدند.

وی افزود: این دوره تخصصی به منظور توسعه و گسترش فعالیت های علمی و تخصصی درحوزه دانش علوم شناختی و ایجاد بسترهای مناسب برای انتقال یافته ها و تجارب به دانشجویان، محققان رشته های علوم اعصاب شناختی، فیزیولوژی، مهندسی پزشکی، هوش مصنوعی و کامپیوتر با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی مدرسه برگزار شد.

رضایت یادآور شد: این رویداد برای اولین بار در حوزه علوم اعصاب برگزار و تلاش شد برنامه نویسی و روش های پردازش داده های علوم اعصاب برای ارتقا و توسعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانشجویان از دوره تخصصی پردازش داده های علوم اعصاب

استقبال دانشجویان از دوره تخصصی پردازش داده های علوم اعصاب