مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:502021-10-27سياسي

سازمان پدافند غیر عامل: آسیب پذیری سایبری به مسئولان اطلاع داده شده بود


اگر مدیران کشور اهمیت مسئله پدافند غیرعامل را درک نکنند و پدافند غیرعامل به طور شایسته توسعه پیدا نکند، کشور در معرض تهدیدهای بعضاً غیر قابل جبران قرار خواهد گرفت.

- اگر مدیران کشور اهمیت مسئله پدافند غیرعامل را درک نکنند و پدافند غیرعامل به طور شایسته توسعه پیدا نکند، کشور در معرض تهدیدهای بعضاً غیر قابل جبران قرار خواهد گرفت.

سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه ای تاکید کرد: در سال جاری تاکنون بیش از 70 رزمایش سایبری در زیرساخت های حیاتی کشور انجام داده است که نتایج آن به مرکز ملی و مسئولان زیرساخت ها جهت رفع آسیب پذیری ها ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص حمله سایبری در سامانه هوشمند توزیع سوخت اطلاعیه صادر و درباهر آن توضیحاتی ارائه داد.

متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اگر مدیران کشور اهمیت مسئله پدافند غیرعامل را درک نکنند و پدافند غیرعامل به طور شایسته توسعه پیدا نکند، کشور در معرض تهدیدهای بعضاً غیر قابل جبران قرار خواهد گرفت.

مقام معظم رهبری (ششم آبان 1397) اساسا ایمنی، امنیت و دفاع در فضای سایبری امری نسبی است و به میزان سایبری شدن زیرساخت ها و دارایی ها، امکان اختلال در کارکرد خدمات به دلیل حوادث سایبری افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان پدافند غیر عامل: آسیب پذیری سایبری به مسئولان اطلاع داده شده بود

سازمان پدافند غیر عامل: آسیب پذیری سایبری به مسئولان اطلاع داده شده بود