مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:502021-10-27اجتماعي

مازندران چقدر برای مقابله با سرما آماده است؟


باز هم فصل سرما و دوباره آغاز دردسرهای این فصل، روزهایی که با برف و باران عجین شده و کاری هم جز مقابله با آن نمی توان کرد.

فصل سرما در مازندران همواره یادآور روزهای سرد، - بارانی، برفی در ارتفاعات و بعضا در دامنه ها و گرفتاری های بعد از آن است، موضوعی که مسئولان باید از همین الان، برای برخورد با این مشکلات، در آماده باش کامل باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در جلسه پنجمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل مازندران در این زمینه، اظهار کرد: با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روزهای اخیر ، با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما می رویم.

عباسعلی نجفی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، خاطرنشان کرد: در حال حاضر33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقرو در حالت آماده باش هستند.

وی آسایش و آرامش در جاده ها را حاصل تلاش و کوشش راهداران برشمرد و گفت: طول محورهای برفگیر مازندران 3700 کیلومتر با 13 گردنه به طول 700 کیلومتر است که این اداره کل 22 راهدارخانه را در محورهای مواصلاتی استان تجهیز نموده و آماده گی کامل برای سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران چقدر برای مقابله با سرما آماده است؟

مازندران چقدر برای مقابله با سرما آماده است؟