مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:452021-10-27اقتصادي

پایان عملیات اجرایی 4 خطه شدن توره - بروجرد تا پایان 1401


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور گفت: مسیر حد فاصل تهران تا بندر امام خمینی(ره) حدود 900 کیلومتر و به صورت 4 خطه و 6 خطه است، - ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور گفت: مسیر حد فاصل تهران تا بندر امام خمینی(ره) حدود 900 کیلومتر و به صورت 4 خطه و 6 خطه است، اما در این میان محدوده حدود 27 کیلومتری از مسیر توره به بروجرد در گردنه زالیان باقی مانده که طبق بازدید صورت گرفته برنامه ریزی بر این است که تا پایان سال 1401 عملیات اجرایی باند دوم آن در دو مرحله به اتمام برسد.

خیرالله خادمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از محور شازند-ازنا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر امروز به منظور بازدید از زیرساخت های در حال اجرا صورت گرفت که ابتدا مسیر توره به بروجرد بازدید شد.

وی تصریح کرد: محور شازند-ازنا به طول 75 کیلومتر یک محور پرترافیک است که در شازند محل تلاقی محور ترافیک عبوری با منطقه مسکونی است و نیاز است باند دوم این محور نیز در اسرع وقت بهره برداری شود.

خوشبختانه عملیات اجرایی در تمام محور فعال است و امیدواریم این مسیر در محدوده شهرستان شازند به طول 35 کیلومتر در دو مرحله و تا پایان 1402 آماده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات اجرایی 4 خطه شدن توره - بروجرد تا پایان 1401

پایان عملیات اجرایی 4 خطه شدن توره - بروجرد تا پایان 1401