مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:302021-10-27دانش

مشاور رییس جمهوری: ارتباط دانشگاه و سازمان منطقه آزاد کیش تقویت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان ها خبرگزاری دانشجو، سعید محمد، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی روز چهارشنبه در دیدار دانشگاهیان جزیره کیش اظهار داشت: - دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی گفت: برای برون رفت از مشکلات و ارائه طرح های خلاق محور و نوآورانه لازم است ارتباط دانشگاه های مستقر در کیش با سازمان منطقه آزاد تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان ها خبرگزاری دانشجو، سعید محمد، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی روز چهارشنبه در دیدار دانشگاهیان جزیره کیش اظهار داشت: مناطق آزاد بر اساس یک تفکر درست بعد از جنگ جهانی دوم برای توسعه و تقویت کشورها طراحی و اجرا شد که خروجی های خوبی در دنیا داشته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها از جمله کشورهای حاشیه خلیح فارس از این فرصت استفاده کرده اند افزود: اما در ایران امروز بعد سه دهه که به کارنامه مناطق آزاد نگاه می کنیم می بینیم علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته به افق های مورد نظر در صادرات، سرمایه گذاری، تولید و اشتعال نرسیده ایم.

مشاور رییس جمهوری یادآور شد: برای جبران این عقب ماندگی باید یک نگاه توسعه محور به این مناطق داشته باشیم و برای تحقق این هدف لازم است ارتباط نزدیکی بین مناطق آزاد به ویژه منطقه آژاد کیش با دانشگاه های مستقر در جزیره برقرار شود چراکه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییس جمهوری: ارتباط دانشگاه و سازمان منطقه آزاد کیش تقویت شود

مشاور رییس جمهوری: ارتباط دانشگاه و سازمان منطقه آزاد کیش تقویت شود