مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-27دانش

جزییات برگزاری دومین المپیاد مهارتی دانشجویان سراسر کشور اعلام شد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دومین المپیاد مهارتی دانشجویان به صورت ملی با شرکت تمام دانشجویان مراکز آموزشی کشور در 12 رشته به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود.

- ایسنا/مرکزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دومین المپیاد مهارتی دانشجویان به صورت ملی با شرکت تمام دانشجویان مراکز آموزشی کشور در 12 رشته به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود.

سلیمان عباسی چهارشنبه پنجم آبان ماه در آیین رونمایی از پوستر دومین المپیاد مهارتی دانشجویان سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد، اظهار کرد: به دلیل برگزاری موفق نخستین المپیاد مهارتی و با بهره گیری از تجربیات بدست آمده، برگزاری دومین المپیاد به صورت خودجوش در دستور کار قرار گرفت و قرار است در 12 گروه رشته و در چهار بخش استاندارد دانشگاهی برگزار شود.

وی خواستار بهره گیری از ظرفیت دانشجویان در کنار اساتید دانشگاهی برای برگزاری دومین المپیاد مهارتی شد و افزود: باید دانشجویان را در امر برگزاری المپیاد سهیم بدانیم و با همفکری و هم اندیشی، المپیاد امسال را کیفی تر از سال قبل برگزار کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در ادامه گفت: برگزاری دومین المپیاد مهارتی که در سال گذشته در بین دانشگاههای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری دومین المپیاد مهارتی دانشجویان سراسر کشور اعلام شد

جزییات برگزاری دومین المپیاد مهارتی دانشجویان سراسر کشور اعلام شد