مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-27دانش

دانشگاه ولی عصر رفسنجان می تواند بارانداز توسعه منطقه ای و ملی باشد


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان می تواند بارانداز توسعه ملی و منطقه ای باشد و به حتم دانشگاه های فناور بر معادلات جهانی اثر خواهند گذاشت.

- ایسنا/کرمان معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان می تواند بارانداز توسعه ملی و منطقه ای باشد و به حتم دانشگاه های فناور بر معادلات جهانی اثر خواهند گذاشت.

هاشم داداش پور امروز پنجم آبان ماه در مراسم معارفه و تکریم رؤسای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان بیان کرد: در 42 سال گذشته روندی که در بحث دانشگاه سازی شروع شده و تاکنون ادامه دار است، اتفاق بسیار مبارکیست و نشان داده انقلاب اسلامی بنای خود را بر عقلانیت گذاشته و دانشگاه پایه عقلانیت است.

وی ادامه داد: از طرفی انقلاب اسلامی خود را در مرکز خلاصه نکرده و سعی کرده کل سرزمین را در نظر بگیرد و عدالت آموزشی در تمام مناطق کشور وجود دارد که رفسنجان هم از آن مستثنی نیست.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه پژوهش باید هدفمند باشد و به سوی حل مسائل و مشکلات جامعه برود، تصریح کرد: این مقوله بایستی از چالش های اصلی دانشگاه باشد.

نسل کارآفرین در دانشگاه ولی عصر در حال رشد است که در مجموعه دانشگاه، 77 شرکت فن آور فعالیت می کنند و بخشی از این شرکت ها وارد منطقه ویژه اقتصادی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ولی عصر رفسنجان می تواند بارانداز توسعه منطقه ای و ملی باشد

دانشگاه ولی عصر رفسنجان می تواند بارانداز توسعه منطقه ای و ملی باشد