مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-27سياسي

نویسنده «اثریا»: کتاب روایت واقعی از سوریه و مدافعان حرم است


با وجود همه نقدهای موجود، کتاب روایتی از واقعیت های موجود در درگیری های سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اثریا اولین کتاب نیما اکبرخانی است که روایت داستان گونه ای از نبرد نیروهای ایرانی با گروه های تکفیری در متوقف شد.

  اکبرخانی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه موضوع کتاب انتخاب خودم بود و از جایی به من پیشنهاد نشد، تصریح کرد: با وجود همه نقدهای موجود، کتاب روایتی از واقعیت های موجود در درگیری های سوریه است.

به گفته وی، شخصا به خاص بودن و متفاوت بودن مدافعان حرم و حتی رزمندگان دفاع مقدس و انجام مستحبات دینی آن ها و سجایای اخلاقی آن ها اعتقاد دارم، اما روایت های موجود گاهی به مسایل کلیشه ای و بعدهای خاصی از زندگی آن ها می پردازد در حالی که می توان ابعاد دیگر و متفاوت تری از رزمندگان و ایثارگران را روایت کرد که برای مخاطبان جذاب باشد و خواننده با واقعیت های موجود هم آشنا شود.

این مؤلف ضمن اشاره به اینکه تمام تلاشم را در هنگام نگارش کردم تا همه بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند افزود: سعی کردم و از شعارزدگی دور باشم و کتاب تنها برای قشر خاصی نباشد.

وی تأکید کرد: همه این انسان هایی که در مورد آن ها می نویسیم غیر از ابعاد معنوی وجوه دیگری هم دارند که کمتر به آن پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده «اثریا»: کتاب روایت واقعی از سوریه و مدافعان حرم است

نویسنده «اثریا»: کتاب روایت واقعی از سوریه و مدافعان حرم است