مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-27اقتصادي

رشد اقتصادی 8 درصدی در استان تهران دور از واقعیت و آرمانی است


استاندار تهران با اشاره به اینکه در قانون برنامه ششم برای استان تهران چشم انداز رشد 8 درصدی تدوین شده است گفت: این موضوع بیشتر آرمانی است و از واقعیات موجود استان فاصله دارد.

- ، محسن منصوری ظهر چهارشنبه در هشتادمین جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار سابق تهران و سایر مسئولان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های استاندار سابق تهران اظهار داشت: اینکه در قانون برنامه ششم برای استان تهران چشم انداز رشد 8 درصدی تدوین شده است بیشتر آرمانی است و از واقعیات موجود استان فاصله دارد.

منصوری با اشاره به اینکه چند سالی توفیق خدمت گذاری در مجموعه اقتصادی داشتم و اتفاقاً از نزدیک با مقوله تولید و اشتغال آشنا هستم و در برخی مواقع شاهد بودم به دلیل تصمیمات اشتباه خانواده ای دچار آسیب های اقتصادی شده اند گفت: اساساً فرآیند رشد اقتصادی استان تهران با سایر استان های کشور متمایز است، چرا که در این استان به دلیل ارزش افزوده که در حوزه زمین با آن مواجه هستیم و همچنین برخی تصمیمات نمی توان رشد 8 درصدی را انتظار داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه علی رغم همه تحریم های ظالمانه و شرایط موجود کرونایی در کشور که تولید و اشتغال را هدف قرار داده معتقدم بن بستی در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی 8 درصدی در استان تهران دور از واقعیت و آرمانی است

رشد اقتصادی 8 درصدی در استان تهران دور از واقعیت و آرمانی است