مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-27اقتصادي

همکاری تتر با یک شرکت تحلیل بلاک چین برای انطباق با مقررات FATF


این اقدام به تتر کمک می کند تا با دستورالعمل های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) مطابقت داشته باشد و با استفاده از استیبل کوین «USDT» با فعالیت های پولشویی مقابله کند.

- این اقدام به تتر کمک می کند تا با دستورالعمل های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) مطابقت داشته باشد و با استفاده از استیبل کوین USDT با فعالیت های پولشویی مقابله کند.

تتر ساعاتی پیش اعلام کرد که قصد دارد با استفاده از ابزارهای شرکت تحلیل بلاک چین نوتابن (Notabene) فعالیت های خود را با قانون تراول رول (Travel Rule) گروه ویژه اقدام مالی (FATF) مطابقت دهد.

به گفته مدیر ارشد بازرگانی تتر، این همکاری به آنها کمک می کند تا از سوءاستفاده از تتر در موارد پول شویی جلوگیری کرده و امنیت دارایی مشتریان خود را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسان بیت کوین و به نقل از کریپتوبریفینگ، بزرگ ترین ارائه دهنده استیبل کوین روز سه شنبه اعلام کرد که در حال ادغام راه حل نوتابن به منظور ارائه خدمات امنیت پرداخت است تا از پولشویی و جرایم فرامرزی جلوگیری کند.

تتر می خواهد نقل و انتقالات غیرقانونی را سرکوب کند.

این اقدام به تتر کمک می کند تا با دستورالعمل های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) مطابقت داشته باشد و با استفاده از استیبل کوین USDT با فعالیت های پولشویی مقابله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری تتر با یک شرکت تحلیل بلاک چین برای انطباق با مقررات FATF

همکاری تتر با یک شرکت تحلیل بلاک چین برای انطباق با مقررات FATF