مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-27اجتماعي

نقش کلیدی رسانه ها در تقویت مهارت های زندگی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: با بیان این که بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از دو مبحث کلی نداشتن اطلاعات و آگاهی و مهارت های زندگی است، - ایسنا/یزد معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: با بیان این که بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از دو مبحث کلی نداشتن اطلاعات و آگاهی و مهارت های زندگی است، افزود: رسانه ها می توانند با استفاده از ظرفیت خود، افراد جامعه را بیش از پیش به سمت تقویت و آموختن مهارت های زندگی سوق دهند.

سرهنگ محمدرضا مزیدی با اشاره به اینکه افزایش مهارت های زندگی، کنترل خشم، تقویت و نهادینه کردن فرهنگ تاب آوری از جمله مهارت های بسیار مهم در زندگی افراد است اظهار کرد: با اقدامات آموزش همگانی و مشاوره ای می توان برخی از آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، نابسامانی های خانوادگی، بیکاری و مواد مخدر را در جامعه کاهش داد.

وی شهرنشینی و مدرنیزه شدن را زمینه بروز آسیب هایی همچون نزاع، درگیری و خشونت در جامعه عنوان کرد و گفت: تبعات شهرنشینی باعث افزایش مسائلی نظیر درگیری ها و اختلافات نیز شده است.

مزیدی با تاکید بر ارتقای سطح مهارت های زندگی افراد، اظهارکرد: نهادینه کردن این موضوع باعث افزایش قدرت تاب آوری و کنترل خشم و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی رسانه ها در تقویت مهارت های زندگی

نقش کلیدی رسانه ها در تقویت مهارت های زندگی