مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:502021-10-27پزشكي

شایع ترین مسمومیت های مرگبار در کشور/تاثیر کرونا بر افزایش آمار مسمومیت ها


مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده های سلامت محور سازمان غذا و دارو، درباره آمار مرگ های ناشی از مسمومیت ها در کشور توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیشتر از شوینده ها و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنیم، متأسفانه آمار مسمومیت را هم تحت تأثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: فصل سرما نیز یکی از فصول برای مسمومیت با مونوکسید کربن است، اگر ما به بخاری ها دقت نکنیم و استاندارد بودن بخاری و لوله آن را مدنظر قرار ندهیم، متأسفانه حتی این قاتل خاموش می تواند جان افراد خانواده را بگیرد و ممکن است یک خانواده با هم دچار مسمومیت شده و همه باهم از بین بروند.

بنابراین این هفته در نظر گرفته شده تا توجه همه را به این مطلب جمع کند که مسمومیت در بسیاری از موارد قابل پیشگیری است.

مدیر کل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت محور سازمان غذا و دارو درباره ریکال برخی داروها از بازار، گفت: ریکال موضوعی جهانی بوده و قاعده علمی دارد که اگر گزارشی برسد و بعد از آن مشخص شود که آن فرآورده در روند تولیدش و…، مشکلی ایجاد شده، ریکال می شود.

از زمانی که مواد اولیه یک فرآورده جمع آوری می شود تا تبدیل به فرآورده شود، تمام مراحل ثبت و ضبط می شود و اگر این فرآورده در سطح عرضه مشکلی ایجاد کند، به طور کامل جمع آوری می شود که روندی جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین مسمومیت های مرگبار در کشور/تاثیر کرونا بر افزایش آمار مسمومیت ها

شایع ترین مسمومیت های مرگبار در کشور/تاثیر کرونا بر افزایش آمار مسمومیت ها