مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-27سياسي

70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی عضو بسیج فعال و عادی هستند


رییس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با بیان این که جامعه ی هدف سازمان بسیج دانش آموزی از کلاس سوم تا دوازدهم است، گفت: اکنون 70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی عضو بسیج فعال و عادی هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با بیان این که جامعه ی هدف سازمان بسیج دانش آموزی از کلاس سوم تا دوازدهم است، گفت: اکنون 70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی عضو بسیج فعال و عادی هستند.

وحید فرشباف روز چهارشنبه، 5 آبان ماه در نشست خبری به مناسبت هفته ی بسیج دانش آموزی، با بیان اینکه طی هشت سال دفاع مقدس، دانش آموزان بسیجی، قلم های خود را کنار گذاشته و از کشور و دین خود در مقابل دشمنان دفاع کردند، بیان کرد: 36 هزار نفر دانش آموز در راه دفاع از دین و کشور به شهادت رسیدندکه از این تعداد یک هزار و 850 شهید از آذربایجان شرقی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به تدریس درس آمادگی دفاعی برای کلاس نهم و دهم، اظهار کرد: نمره ی کسب شده در این درس، معادل مقدمات آموزش است.

وی با بیان این که 950 گروه ثبت شده ی جهادی در آذربایجان شرقی وجود دارد که هر کدام از گروه ها از 20 دانش آموز تشکیل شده است، گفت: این گروه ها با فعالیت در مدارس، دانش آموزان را در حد توان برای سازندگی استان و کشور و همچنین در بحث بهسازی، تمیز سازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی عضو بسیج فعال و عادی هستند

70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی عضو بسیج فعال و عادی هستند