مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-27سياسي

توطئه دشمنان تفرقه بین شیعه و سنی است/اسلام دین صلح و آشتی


محقق و سیاستمدار اهل کشور ترکیه گفت: نباید بگذاریم دشمنان بر طبل تفرقه بین شیعه و سنی بکوبند، چرا که سالها توطئه دشمنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نجلا سایدام پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی نقش قرآن در وحدت مسلمین در ارومیه اظهار کرد: با توجه به اینکه همگی زیر لوای اسلام هستیم نباید بگذاریم دشمنان بر طبل تفرقه بکوبند و تا می توانیم وحدت شیعه و سنی را حفظ کنیم که یکی از ویژگی های اصلی اهل کتاب است، همگی در زیر لوای اسلام عقد اخوت و برادری بسته ایم و نباید بگذاریم دشمن خدشه ای به این عقد اخوت وارد کند.

وی با بیان اینکه اسلام در روی زمین صلح و آشتی و برادری را می خواهد، اما اگر این برادری و آشتی و صلح زیر سوال برود دشمنان خوشحال می شوند و ما نباید بگذاریم این اتفاق افتد، افزود: ما باید ریشه های فساد ایادی استکبار را که همواره در صدد اختلاف افکنی و جنگ افروزی بین مذاهب اسلامی بخصوص شیعه و سنی هستند را شناسایی و اجازه تفرقه افکنی را به آنها ندهیم.

سایدام ادامه داد: با توجه به اینکه در طول تاریخ این فتنه ها و فسادها همواره بوده است به همین دلیل اگر بخواهند ببن ما تخم تفرقه شیعه و سنی بکارند و فرقه های مختلف را درجهت دشمنی با اسلام ناب درست کنند باید بگوییم خدا و پیامبرمان در زیر لوای اسلام یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه دشمنان تفرقه بین شیعه و سنی است/اسلام دین صلح و آشتی

توطئه دشمنان تفرقه بین شیعه و سنی است/اسلام دین صلح و آشتی