مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-27سياسي

طرح هادی روستاها بازنگری می شود/ برای ساخت بنا نباید اراضی کشاورزی تخریب شوند


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بازنگری طرح هادی و افزایش بافت نیازمند تغییرات هستند تا مشکلات جوانان روستا برطرف شود، گفت: در برخی موارد محدودیت های فراوان وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس مازندران، اکبر نیکزاد امروز چهارشنبه در بازدید از طرح های هادی روستاهای بخش لاله آباد بابل اظهار کرد: امروز در خدمت مردمی هستیم که همه از دلسوزان این نظام هستند و 253 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند و خوشحالم که در حضور شما هستم و امیدواریم خدمات خوبی ارائه شود.

وی افزود: در بازدید از روستاهای بخش لاله آباد مشکلات به درستی منعکس شد و تلاش داریم تا با رفع مشکلات، مردم زندگی آسان تری را تجربه کنند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن و حساب 100 امام مشکلی ندارد و پای کار تعهدات خود در طرح هادی و طرح های مختلف ایستاده است و روستاییان برای ساخت و سازها باید با مراقبت وارد کار شوند تا پای دلالان باز نشود.

نیکزاد گفت: ما با ساخت و سازهای قانونی که افراد را در روستاها ماندگار کند مشکلی نداریم و برای اینکه فرد تولیدکننده در روستا باشد مشکلی نیست و در افزایش محدوده ها و اینکه افراد در روستاها ماندگار شوند؛ باید با برنامه ریزی در این راستا تلاش و با تغییر کاربری مناسب این ساخت و سازها اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی روستاها بازنگری می شود/ برای ساخت بنا نباید اراضی کشاورزی تخریب شوند

طرح هادی روستاها بازنگری می شود/ برای ساخت بنا نباید اراضی کشاورزی تخریب شوند