مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:302021-10-27اقتصادي

نامه نگاری ها الحاق 560 هکتاری به قم را به تعویق انداخت


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تاکید بر اینکه در قم کمبود زمین نداریم، گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، الحاق 560 هکتار از اراضی پردیسان به قم در دستور کار قرار دارد اما برخی نامه نگاری ها آن را به تعویق انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در دولت جدید به قانون از ایثارگران و کارکنان دولت متقاضی این طرح در قم بوده اند، در حالی که با الحاق 560 هکتاری، 35 هزار خانواده متقاضی مسکن پوشش داده می شود.

وی سپس به پیگیری های استانداری قم از وزارت مسکن و شهرسازی توجه داد و ابراز امیدواری کرد که طی چند هفته آینده و با تصویب الحاق 560 هکتاری در شورای عالی شهرسازی، زمینه برای زیرسازی این محدوده فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم همچنین خواستار تفویض اختیار بیشتر به استانداری ها در این موضوع شد و اذعان کرد: تا پیش از این، الحاق اراضی در شهرهای تا 50 هزار نفر جمعیت به استانداری ها تفویض شده است که می توان این ظرفیت را به شهرهای تا 100 هزار نفر جمعیت هم تعمیم داد، البته این تعمیم شامل قم نمی شود، اما زمینه را برای کمتر شدن روند بوروکراسی در این موضوع فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نگاری ها الحاق 560 هکتاری به قم را به تعویق انداخت

نامه نگاری ها الحاق 560 هکتاری به قم را به تعویق انداخت