مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-27سياسي

قبادی دانا: رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی مسیری پر دست انداز بود


رییس سابق سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مدت 2 سال و 10 ماه خدمت ش به جامعه هدف سازمان بهزیستی بیان کرد: هرچند در 2 سال گذشته تلاش های خوبی برای جبران مادی زحمات همکاران در سازمان بهزیستی صورت پذیرفت اما همچنان معتقدم پرسنل خدوم سازمان بهزیستی به سبب سختی .

- رییس سابق سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مدت 2 سال و 10 ماه خدمت ش به جامعه هدف سازمان بهزیستی بیان کرد: هرچند در 2 سال گذشته تلاش های خوبی برای جبران مادی زحمات همکاران در سازمان بهزیستی صورت پذیرفت اما همچنان معتقدم پرسنل خدوم سازمان بهزیستی به سبب سختی وظایف حوزه ماموریتی که همه روزه به صورت دائمی دارند، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در آیین معارفه علی محمد قادری، معاون وزیر و رییس جدید سازمان بهزیستی کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، بیان کرد: سپاس خداوند منان را که مدت 2 سال و 10 ماه افتخار خدمت گذاری به جامعه هدف سازمان بهزیستی و بهره مندی از همراهی همکاران خدوم این سازمان را به اینجانب عطا شد.

در این مدت با رخدادها، وقایع و حوادث تلخ و شیرین و تنگناها و گشایش های فراوانی رو به رو بودیم که همگی با مدد الهی و عنایت اهل بیت و همت همکاران ستادی و استانی در جای جای ایران اسلامی سپری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبادی دانا: رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی مسیری پر دست انداز بود

قبادی دانا: رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی مسیری پر دست انداز بود