مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-27سياسي

تمام زوایای جسم و نفس در طب اکبر مورد توجه قرار دارد


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با دسته بندی طب به سه گروه طب اکبر، اوسط و اصغر؛ جامع ترین طب را طب اکبر برشمرد که به هر دو مقوله جسم و نفس می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله احمد بهشتی در آیین آغاز به کار پنجمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب، گفت: در قرآن آمده است که بهترین ساختار ما آفرینش انسان و مقام انسان، احسن المخلوقین است.

او با اشاره به فرموده حضرت علی(ع) مبنی بر شناخت طب و درد اظهار کرد: انسان باید علاوه بر طب، درد خود را هم بشناسد تا بتواند است رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز  نیز در این همایش، رویکرد علمی به ارتقای سلامت معنوی را از ضروریات دوران کرونا دانست که در این همایش مورد توجه قرار گرفته است.

مهرزاد لطفی در این همایش با ابراز خرسندی از تداوم برگزاری این رویداد علمی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مباحث مطرح شده در این همایش را از جمله مسایلی برشمرد که در دنیای امروز نیاز به آن احساس می شود.

او با اشاره به گذشت حدود 20 ماه از دوران کرونا، یکی از پیامدهای این پاندمی را ضرورت ارتقای سطح سلامت معنوی برشمرد و افزود: از جمله مباحث مورد توجه طی دوره های برگزاری این همایش نیز توجه به موضوع ارتقای سلامت معنوی بوده که اکنون در جوامع دنیا یک ضرورت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام زوایای جسم و نفس در طب اکبر مورد توجه قرار دارد

تمام زوایای جسم و نفس در طب اکبر مورد توجه قرار دارد