مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-27سياسي

مشکل آب شرب و راه دسترسی روستاییان با فوریت حل شود


نماینده مردم اردبیل، نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آب و راه مشکل اصلی مردم روستاهای مرزی است و در تلاش هستیم برای سال آینده بودجه لازم را برای این حوزه ها جذب کنیم.

- ، صدیف بدری ظهر چهارشنبه در بازدید از روستاهای کلندرق، علی کمر، بویاخچلی، هشنه و مسجدمحله شهرستان نمین با اشاره به وضعیت نامناسب راه اصلی دسترسی به مرکز شهرستان نمین اظهار کرد: مشکل آب آشامیدنی روستاییان در منطقه نمین هر چه سریع تر باید حل شود.

وی افزود: اهالی روستاها از معادن سنگی که در این روستاها توسط بخش خصوصی ایجاد شده گلایه مند هستند در رفت و آمدی که دارند راه ها را از بین می برند با ایجاد گردو خاک، مشکلات زیست محیطی برای اهالی و دامداران ایجاد می کنند.

بدری تصریح کرد: یکی از خواسته های به حق مردم روستا عمران روستایی و آسفالت معابر است تلاش خواهیم کرد در بودجه سال آینده اقداماتی صورت گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات ملی برای راه های روستایی مبالغ خوبی در نظر گرفته شده است و در بودجه 1401 ادامه خواهد داشت تا امکانات زیر بنایی روستاییان افزایش یابد.

دبیر کمیسیون جهش تولید بیان کرد: بنیاد مسکن با همکاری فرمانداری شهرستان نمین برنامه ریزی کنند برای این روستاها شن ریزی کرده و کارهایی که لازم است انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب و راه دسترسی روستاییان با فوریت حل شود

مشکل آب شرب و راه دسترسی روستاییان با فوریت حل شود