مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-27سياسي

صدور مجوز تاسیس 155 موسسه آموزش عالی آزاد طی 20 سال اخیر


رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم اعلام کرد: 155 مجوز تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد طی 20 سال اخیر صادر شده است که از این تعداد مجوز 36 موسسه لغو شده است.

- ، به نقل از وزارت علوم، غلامعلی منتظر، در هجدهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی که با حضور وزیر علوم برگزار شد با تاکید بر اهمیت و نقش نظارت و ارزیابی در توسعه آموزش عالی گفت: طی 20 سال اخیر، 155 مجوز تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد صادر شده است.

وی ضمن معرفی نظام نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت گفت: سیاست گذاری و برنامه ریزی کلان در حوزه های آموزش عالی، پژوهش، فناوری و نوآوری های فناوری، پشتیبانی و حمایت از اجزای سیاست ها و برنامه ها و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها از سیاست های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی با بیان اینکه نظارت و ارزیابی با هدف تضمین کیفیت وظیفه مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت عتف است، افزود: ارزیابی مقدمه اعتبارسنجی ، گونه بندی ، سطح بندی و رتبه بندی است.

منتظر در ادامه تصریح کرد: موضوع نظارت و ارزیابی در مواد و بندهای قانونی اسناد بالادستی از جمله سیاست های کلی علم و فناوری، قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم و در نقشه جامع علمی کشور بیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تاسیس 155 موسسه آموزش عالی آزاد طی 20 سال اخیر

صدور مجوز تاسیس 155 موسسه آموزش عالی آزاد طی 20 سال اخیر