مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-27بين الملل

سناتورهای آمریکایی: بایدن هند را از تحریم های کاتسا معاف کند


روسای دموکرات و جمهوری خواه «فراکسیون هند» در کنگره آمریکا در نامه ای به رییس جمهور این کشور، خواستار معافیت هند از تحریم های موسوم به «کاتسا» شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که مخالفت های کنگره آمریکا درباره اقدام ترکیه برای خرید سامانه پدافند هوایی اس-400 ادامه دارد، دو سناتور ارشد واشنگتن خواستار معافیت هند از تحریم ها در این ارتباط شدند.

روسای دموکرات و جمهوری خواه فراکسیون هند در کنگره آمریکا نامه ای به اسپوتنیک ، واشنگتن نظر خوشی به توافق دهلی نو با مسکو برای خرید اس-400 نشان نداده است.

آمریکا پیش از این ترکیه را به دلیل خرید اس-400 مورد تحریم قرار داده بود.

در نامه مارک وارنر و جان کورنین خطاب به رییس جمهور آمریکا آمده است: ما نگران هستیم که انتقال آتی این سیستم ها (اس-400 به هند) باعث فعال شدن قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم ها (قانون کاتسا) شود .

این دو قانونگذار ارشد کنگره هشدار دادند که توسل به قانون کاتسا علیه هند ممکن است اثر مخربی روی شراکت استراتژیک بین دو کشور (آمریکا و هند) شود .

سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه نوشتند: به همین دلیل ما قویا شما را تشویق می کنیم که برای هند به منظور خرید برنامه ریزی شده اس-400 خود یک معافیت از کاتسا صادر کنید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای آمریکایی: بایدن هند را از تحریم های کاتسا معاف کند

سناتورهای آمریکایی: بایدن هند را از تحریم های کاتسا معاف کند