مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-27سياسي

اختصاص 750 میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی بوشهر


در سفر رییس جمهور به استان بوشهر، 750 میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی استان مصوب شد که حل مشکلات صدرا در این زمینه در اولویت قرار می گیرد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: در سفر رییس جمهور به استان بوشهر، 750 میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی استان مصوب شد که حل مشکلات صدرا در این زمینه در اولویت قرار می گیرد.

احمد محمدی زاده در نشست بررسی وضعیت شرکت صدرا در بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه صدرا اظهار کرد: صدرا نقش مهمی در اقتصاد استان بوشهر بازی می کند لذا توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات این شرکت از سوی مدیریت استان ضروری است.

وی افزود: به منظور رسیدگی به مشکلات مهم صدرا، تیمی متشکل از معاون اقتصادی استاندار، رییس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیر شرکت صدرا تشکیل شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از اموری که تیم مذکور باید پیگیری کنند موضوع فرایند تخصیص اعتبار برای ساخت شناورها بر اساس برنامه زمان بندی دقیق است.

محمدی زاده گفت: موضوع مالکیت زمین صدرا از دیگر درخواست ها و مشکلات صدراست که در این زمینه باید راهکارهای لازم شناسایی و تمام تلاش برای صدور سند زمین صدرا انجام شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: انتظار داریم صدرا موضوع شریک کردن کارکنان بومی شرکت صدرا در سهام شرکت را در دستور کار و بررسی خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 750 میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی بوشهر

اختصاص 750 میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی بوشهر