مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-27بين الملل

وزیر خارجه چین: امیدواریم که همگی بتوانیم به تحقق صلح و آرامش در افغانستان کمک کنیم


وزیر خارجه چین در نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان به اضافه روسیه گفت: امیدواریم که همگی بتوانیم به تحقق صلح و آرامش در افغانستان کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وانگ یی وزیر خارجه برگزار شده است و این باعث می شود که کانال های دیپلماتیک ایجاد شده بین ما در این زمینه تقویت شود.

وی گفت: تاکنون در این اجلاس در مسیر خوبی حرکت کرده ایم و امیدواریم که همگی بتوانیم به تحقق صلح و آرامش در افغانستان کمک کنیم.

وزیر خارجه چین خاطرنشان کرد: چین در موضوع افغانستان با نمایندگان کشورهای مختلف رایزنی کرده و در کابل نیز رایزنی هایی را در این زمینه به پیش برده است.

  وانگ یی ادامه داد: چین همکاری های خود را با کشورهای مختلف درباره موضوع افغانستان ادامه می دهد تا وضعیت در این کشور بهبود یابد و مردم افغانستان بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اجلاس امروز با حضور چهار تن از وزرای خارجه شامل ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و پاکستان و با حضور آنلاین وزرای خارجه روسیه و چین و حضور نمایندگان ویژه این دو کشور به صورت حضوری در حال برگزاری است.

پیام ویدئویی آنتونیو سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه دیروز سه شنبه درباره نشست مذکور خاطرنشان کرد: نشست تهران نشستی برای یک راه حل افغانی خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه چین: امیدواریم که همگی بتوانیم به تحقق صلح و آرامش در افغانستان کمک کنیم

وزیر خارجه چین: امیدواریم که همگی بتوانیم به تحقق صلح و آرامش در افغانستان کمک کنیم