مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-27سياسي

آخرین وضعیت ساماندهی سهمیه های کنکور


قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور آخرین وضعیت ساماندهی سهمیه های کنکور را تشریح کرد.

- ، منصور کبگانیان درباره ساماندهی سهمیه های کنکور افزود: یکی از بندهای مصوبه سنجش و پذیرش به ساماندهی سهمیه های کنکور اختصاص داشت، که به تصویب رسید.

وی ادامه داد: قرار شد سهمیه های کنکور اصلاح شود و رییس مجلس هم پذیرفت اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست های خاصی را در جهت این سهمیه ها تصویب کند، تمام قوانین و سیاست های مربوط به آن از طریق مجلس پیش برده شود و همان زمان هم بود که ساماندهی سهمیه ها تصویب و به ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ابلاغ شد که ظرف شش ماه پس از ابلاغ که بیش از دو ماه آن نیز گذشته است، تمام سیاست های مربوط به ساماندهی سهمیه ها را در ستاد نقشه نهایی و به شورا ابلاغ کنیم.

قائم مقام ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با اشاره به ضرورت وجود سهمیه ها افزود: برخی از سهمیه ها لازم هستند و برخی از سهمیه ها هم نمی خواهم بگویم لازم نیستند، ولی باید ساماندهی و اصلاح شوند، چون قرار بوده که برخی از این سهمیه های عدالت اجتماعی را ایجاد کنند.

کبگانیان افزود: ما کار کارشناسی در این خصوص را شروع کرده ایم، 6 ماه از زمان ابلاغ، وقت داشتیم که در دستور جلسه قرار خواهیم داد و همه را بررسی می کنیم و این بسته را به صورت سیاست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساماندهی سهمیه های کنکور

آخرین وضعیت ساماندهی سهمیه های کنکور